get a life ffs!!

det börjar spåra ut totalt på fejjan nu, knappt så man pallar
med att gå in där längre!
Alla sitter med det där j*vla farmville, maffiawars, cafe och allt
vad skiten heter,  men va faan, det är ju lika irriterande
som att få spam på mailen!!!!
Kan inte folk bara, antingen skaffa sig ett liv, eller hitta nå andra
meningslösa jäkla terroristspel någon annanstans??????!!!

Jag går in för att kolla min egen sida, och tex. andras statusar etc,
men får bläddra ner 18 km på förstasidan för det bara är massa spelspam!!!
Va fan får jag ut av att veta om en jävla höna värpt ett ägg liksom??
Eller om nån har odlat förtioelvatusen morötter på sin jäkla mark???
Kan f*n inte begripa vad som är så kul med det där??
Folk har på tok för lite att göra om dagarna helt enkelt,
vissa är väl arbetslösa så dom har all tid i världen och kan
sitta hela dagarna, och leva på bidrag som vi andra arbetande
tjänar ihop åt dom!!!
Sorry, nu är jag hård, gäller såklart inte alla, men till stor del
lär det väl vara så, hur ska dom annars kunna sitta varje dag
varje vecka och spamma hela fejjan full??



Jaha det här blev ju ett meningsfullt inlägg??!! eller inte!
Men vafasen det är ju så det är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0