howdy folks!

Visst är det underbart med panik?
Nää inte direkt eller hur?

En liten olustig känsla spred sig genom kroppen
imorse när jag klev upp och såg att det snöade ute.
Jag hoppas ju att det inte är något som kommer
lägga sig utan snarare smälta bort fort, fort, fort!
Iallafall tills sega Sussi hunnit svida om fordonet
till sina vintersulor :)

Hade det i tankarna häromdagen att jag skulle åka
iväg och få det fixat, men smart som man är så
skjuter man upp det som vanligt.
Det är inte så att jag är rädd för att åka med sommartofflorna
på, utan snarare bävan över att få stå och vänta så jäkla
länge på att få hjälp att byta.
Har ju fortfarande bara en uppsättning fälgar, latheten igen där,
så jag kan inte byta själv utan måste till en däckfirma.
Vet ju vart jag ska åka för att få hjälpen, för dom har drop-in,
så man behöver inte boka tid eller så, men om alla är lika
sega och trögtänkta som mig så lär det vara knökat med folk där.
*suck*

Men men så är det med livet!


Ska börja göra mig iordning för att dra till arbeitet snart, börjar 16.
Samma pass imorrn, men då ska jag försöka vara lite flitigare
på förmiddagen :)  Åka och byta sulor kanske :P
Ja jag ska nog försöka få det gjort imorrn, funderar även på att
ta en sväng förbi the big bosses uppe på kontoret,
lämna in lite papirus och höra mig för om lite saker.
Sen ska jag iväg och skaka fläsk igen kl 15 :)
Fick smak på det där kan jag säga, träningsvärk lite varstans idag,
som väntat, men fasiken det är ju ünderbart!!!  :)


Nej, NU måste jag fixa lite,  höööööööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0