i'm getting to old for this

Jobbade kvällen igår, fick gå hem strax efter 22.
Åkte ut till mr H där det dracks, kaffe, grogg, kask
och ja allt var det nu var.
Själv tog jag med mig vinboxen, man tager vad man haver :)
Blev en massa surr och glada roliga historier förtäljdes.
Lämnade bilen där och tog sällskap med mr M hemåt,
stannade vid hans place ett tag för en liten vätskekontroll,
innan jag fortsatte traska hem, fick dock sällskap,
då M tog med sig vovven på en morgonpromenad,
ja för klockan hade ju hunnit bli 6 på möra :s :D

Uscha det är det jag börjar bli för "gammal" för,
komma hem tidigt på morgon på det här viset.
Kom ju inte i säng förrän 7 imorse, sen vill man
ju inte sova bort hela dagen så man kliver upp ändå
vid 12, så nu är jag tjöööööööööööött!!

Måste dock poängtera att jag inte är bakis :P
utan bara jävulskt trött efter 5 timmars sömn.

Men ska snart försöka råda bot på det, en kopp kaffe och så
blire en långpromenad tillbaka ut till residenset för
att hämta hem brumbrum, sen borde man vara fit for fight igen,
kan ju hoppas det iallafall :)

Nä nu måste jag fixa lite, och sen samla kraft och bege mig,
innan det blir mörkt ute :)



heipää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0