it's a beautiful daaaaaaaaaaaay

eller är det?

Nja kanske lite iallafall, man är ju ledig :)
Men det ligger snö på backen ute och jag vet
inte hur jag riktigt ställer mig till det i dagsläget,
eftersom jag FORTFARANDE, har sommardäcken,
trots att jag snackat länge om att jag ska få bytet
ur världen, mycket snack utan verkstad var det här :)

Var iväg och träna lite på förmiddagen,
och jag kände när jag åkte iväg hemifrån att det
kanske är bäst att ta tag i den här "däck-bytar-grejen" nu.
På dom större vägarna är det nog ingen fara,
men det var lite småhalt på parkeringen här hemma tex.

Så ja IDAG ska jag ta tag i det, ska bara hämta
däcken från förrådet och slänga in i bilen så är
det bara till att åka iväg och fixa't.
Har segat med det där länge nog nu :)

Får se om jag eventuellt tar den där svängen in till
stan och kontoret som jag, även det, tänkt göra länge
nu, efter att jag skiftat sulorna.


Nej slutsnackat, nu ska jag iväg!

Hööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0