it's raining men.......

jo man kunde ju önska det ;)  .........men icke, här bara vräker
det ner massa jäkla vatten, litervis med vatten skulle ja tro.

Var ner till birsta idag med min sötunge, och shoppade lite.
Köpte nya lurar till mobilen, så nu kan man kanske börja ta sig
lite små promenader igen, det går ju bara inte utan mjuusick!!
Och dom här lurarna ska jag f*n förvara i kassaskåp så inte
svartingkatten kommer åt dom!!

Köpte lite annat smått och gott också, var in på kjell och co och
fick en ny strömkabel till min kära lilla hårddisk, men faaaaaaaaan,
det funkar ju ändå inte ;(
Blev lite dumt, då killen bakom disken gick iväg med min trasiga
strömsladd för att kolla om den var trasig, sen kom han tillbaka
och konstaterade att så var fallet, och jag fick en ny, MEN han
provade aldrig att sätta i den nya sladden i hårddisken!!!
Så jag blev juh så glad där nere när han sa att det var sladden
som var paj, men sen när jag kom hem fick jag ju till min fasa
se att hårddisken inte funkade iallafall :(   buuhuu ;(
Jag ska iallafall försöka ta mig ner igen nån dag, och be dom kolla
om det finns nån möjlighet att rädda den, eller åtminstånde innehållet.
Hoppas hoppas hoppas!!

Nu är jag helt slut i korppen, benen och nacken värker as hell!


På med myskläder, raggsockor, upp i soffan, in under filten
och så ska jag kika vidare på kvällsöppet med Ekdal.
Kvällens ämnen är rätt så intressanta, men även otäcka.
Blir alltid så berörd av djurfrågor, särskillt när det handlar
om vanvård som i detta fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0