jag vet att du vill titta...

ja det var så dom sa på reklamen.
Om vaddå? Jo Paradise Hotel.
Jag ville egentligen inte titta på det igår,
men kunde helt enkelt inte låta bli
och samma visa blev det idag.
Tror dock inte att det kommer bli nå mer
tittande på den såpan för min del.
Nån annan som har tittat/kommer följa?

Visst det är smaskigt, massa intriger osv, men seriöst?
Blondinen tex. ser ju precis ut som den där plastiga bruden
som var med förrut, Olinda eller va hon nu hette.
Och resten är bara massa iqbefriade stureplansbrats,
med vissa undantag för dom korkade som inte är från huvudstaden.
"Hetast" (mest omtalade) är väl, och kommer bli Svartenbrandts dotter,
Jackie Ferm, som redan i första avsnittet igår hade "lite kul"
med sin roomie.
Vet inte om hon är så dum på riktigt som hon framstår på tv,
isåfall tycker jag uppriktigt synd om henne.
- fan va jag är kåååt. Vad ska vi göööra? Ska vi knuuuulla?
En av hennes kommentarer igår. Sen var den säsongen igång, hahaha!

Ojoj, nej en riktig såpa är vad det är, men att det visas
på en B kanal som 6:an säger väl en hel del bara det.

Bara en grupp hysteriska, patetiska, desperata människor
som vill få en stund i tv rutan där dom kan få visa upp vilka
"intelligenta individer" de är, i ett totalt innehållslöst program.


  

L I K A   S O M   B L Å B Ä R ? ¿ ! ! ! !







Nej nu ska jag gå och knoppa, hööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0