love is for suckers

hahah, ja så skulle man ju kunna säga :)

Kom på att jag har bott häruppe i snart 3 år redan!!
What tha fuck happend liksom??  3ÅR!!
Det är ju sjukt lång tid egentligen.
Men detta betyder även att jag varit singel i 3 år,
men jag är fan inte lika bitter som jag trodde jag
skulle vara över en sån sak, hahahaha.
Varför skulle man liksom?  Man får ro om sig själv,
inte behöva tänka på nån annans behov hela tiden.
Nää jag är nöjd som det är, visst fan skulle det vara
trevligt att ha nån att fredagsmyyysa med, när alla andra
tjötar om det, men mysa kan man ju göra ändå :P
oavsett om det är fredag eller ej!

Nej jag har inte bråttom med någe som det känns nu,
stöter man på nå vettigt så gör man, annars får man
vänta lite till helt enkelt :)


Love is for dreamers, love is for believers
Love is for losers, love is for suckers
Love is for suckers, love is for suckers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0