mju mju

Jahopp snart var den här dagen över.
Hann med att träna lite på förmiddagen,
sen var jag ut i stallet och fortsatte med motioneringen.
Inte för att det blev så särskillt mycket vettigt
då "tokan" bara stressa runt massa, men vi har
rört på fläsken iallafall.
Ska ut igen i helgen och myspysa massa, hoppas på
bra väder så vi kan få ta och komma ut lite.
Köpte ju ett nytt och fint ridtäcke igår som vi måste få,
inviga ute också ju :) Provade det idag och det satt fin fint :thumbup:
Jag vill ha snöööö nu!! Så vi kan ut och plumsa! Är ju så mysigt!


Duschen väntar nu sen blir det att krypa ner i sängen
då det är jobbdags imorrn, men sen är man ledig i 3
dagar, vilket jag verkligen ser fram emot.

Hoppas att det blir nå skojsigt av den här helgen :)

Har lust att dricka mig salongsberusad, 
få skratta så mycket att jag
får träningsvärk överallt dagen efter, 
och bara njuta i och av goda vänners lag :)



J a a a a,  m e e e e n  e e e h   G o'  n a t t  d a h!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0