pannkaka också!

Eller rättare sagt fläskpannkaka!
Det är gott, det är billigt, det går fort
att göra och sköter sig ju i princip helt själv :)

Slänge ihop en liten en nu ikväll medans jag kika
på  Vem kan slå Filip och Fredrik, så nu ska jag bara
skära upp och slänga ner i lådor till iaf några av den
kommande veckans fördömda arbetsdagar.

På tal om Fille å Fredde, jäkla dårar det där, alltså dom är
ju kul, tycker förvisso att dom gjort mindre bra och meningslösa
program, men det dom göra nu är ju iallafall liiite kul å kolla på.
MEN jag avundas Fredrik nå jävulskt, fatta om man var lika
jäkla brilljant på matte som honom, hur lätt hade man inte
haft det i skolan då? Så jäkla snabb på huvudräkning så det är sjukt.
Jag var nog ganska medel på matte i skolan, inte så att jag inte fatta
ett jota, men var/är absolut inget snille heller.
Men då var svenskan och engelskan detso mer mina ämnen :)

Nää nog om det, tycker bara det skulle varit jäkla nice med
inbyggd miniräknare i huvudet som Fredrik verka ha.


Nu ska jag som sagt hugga upp pannkakan i bitar, sen blir det
snabbdusch och därefter sängen, upp tidigt till jobbet imorrn,
med start kl 7 och avslut vid 16, sen direkt iväg och träna :)



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0