reprisernas dag!

Jupp sunday tudaaay!
Har än så länge haft en lat slapparsöndag, och jag
anar att det kommer att forsätta i den andan,
bortsätt från en eventuell liten tur till affärn.


Som rubriken antyder så har det varit/är det bara
massa skitiga repriser på tv hela j*vla dagen idag!
För fasen kan dom inte tänka på alla dom som faktiskt ser
på skiten på ordinare sändningstid, som nu inte har något
alls att titta på förutom allt som dom redan har sett?

Nää man får nog helt enkelt ta å hitta på nå annat än att
hålla tv:n sällskap, om man vill slippa repriserna vill säga.


Har lite småont i benet idag, träningsvärk kanske, vette tusan.
Tog ju den där långprommen igår för att hämta hem bilen,
och jaa ööh, det var/kändes liiiite längre att gå den biten ensam, nykter
och i spöregn, än var det gjorde i sällskap, lite smått på lyse
mitt i natten/tidigt på morgonen på vägen hem.
Usch, höll nästan på attt bli påkörd dessutom, jäkla dårar
som kör på den där vägen, och nerstänkt blev jag också :mad:
Så det var dyngsur, nerstäckt med lera och trött i benen
som jag låg hemma resten av lördagen.
Blev dessutom riktigt osams med min mage, så jag hade inte velat
lämna lägenheten oavsett om det hade vart världens party på G



Nej nu ska jag ta mig en kopp java  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0