same old story

Återigen sitter man och har trökigt på en fredagskväll
på grund av att man ska jobba imorgon :s
Men det blir väl vad man gör det till egentligen,
hade ju kunnat göra massor med saker, men inte lika
kul när man känner pressen av att man ska orka med att
jobba dagen efter.


Har inte gjort speciellt mycket idag, jobbade till 16 åkte
ut till svedje ett tag, sen hem och fixa käk och matlådor etc.
Har haft ett trevligt samtal med en vän på telefon,
och nu ska jag ta och styra snoken mot kudden
och stänga igen gluggarna i fejset.
Hade satans svårt å somna igår, så det blev bara 3 timmars
sömn inatt, så förhoppningsvis ska det inte vara lika svårt
att somna nu.



G o o d    n i g h t    s l e e p    t i g h t  
d o n ' t    l e t    t h e    b e d b u g s    b i t e  !






FALSKHET är inget jag varken uppskattar eller accepterar!
Om du går bakom min rygg, så får du skylla dig själv.
Förvänta dig inte att jag kommer ha samma uppfattning
om dig längre, vill du spela ett j*vla spel, ja men GAME ON då för f*n!!
Allt visar bara hur du är som person egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0