....se hur kvällen brinner opp...

Hoppas man på för mycket går det åt fanders.
Regnet bara fortsätter, trodde det skulle snöa
istället idag, för det kändes så kallt, men icke!

Var ut till stallet mitt på dagen, en skogsmulletur
barbacka var planerad.
Men när jag kom ut fick jag berättat för mig hur pollen
hade varit igår, liiite för mycket energi i kroppen för att
utmana ödet och rida barbacka så det blev sadel ändå,
och det var väl det klokaste draget :)
Spöken fanns överallt enligt damen, och inte gick det att
skritta lugnt heller, fick jobba henne nästan hela tiden
för att hon skulle gå hyfsat lugnt, tjii fick jag som trodde det
skulle bli en slapp mysatur på långa tyglar, hahaha :)
Men förstår att hon har mycket energi när hon stått
i 3 veckor under behandlingen, så hon lär lugna ner sig
så småningom allt eftersom hon kommer igång igen.

Men nog om det nu.....


Skönt som fasen att ha varit ledig idag, och imorrn jobbar jag
kvällen, likaså tisdag, det vill säga skönt med sovmorgon :P
Ons är det lööön!! Härligt, den är efterlängtad nu vill jag lova.
Blir eventuellt en dejt med darling då, och en shoppingtripp.
Ska kolla om jag kan få min externa hårddisk kollad på,
då den är paj IGEN  :(  fattar inte varför, men tror det är samma fel.
Så jag hoppas verkligen att det går att lösa, annars blir jag riktigt
ledsen, för det är väldigt mycket som går förlorat då :(



Nu ska jag blåsa huvve torrt, annars blir det trollfrilla :P

Höörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0