shaken suuuzy!

Jag säger bara: Woow!

Powerplaten var underbar!
En kvart på den ska motsvara 1½ timme på gymmet.
Och 30 sekunder i tex "armhävningsläge" ska motsvara 900
armhävningar, vet inte om jag tror på att det stämmer sådär
till 100% men nog fasen var det effektivt iallafall :)
Köpte ett 10-kort nu när dom har erbjudande på det,
men ska nog köpa 3 till på en gång, för priset gäller månaden ut.
Ord. pris 1000 för 10 gånger, nu 500 kr för 10 gånger = pangpris,
och det tänker jag ta vara på :)





Vibrerande och revolutionerande.

Power Plate är en maskin med avancerade
vibrationsanordningar som innebär ett nytt
steg när det gäller träning för människor i alla åldrar.
Genom vibrationerna sänds vågor av energi genom kroppen,
vilket aktiverar muskelsammandragningar mellan 25 och 50
gånger per sekund, och förbättrar den allmänna prestationsförmågan
på ett snabbare och effektivare sätt än vid traditionell träning.
Power Plate träning leder till omedelbar förbättring av
blodcirkulationen, ökad muskelstyrka och flexibilitet,
större rörelseområde, minskning av celluliter, ökad bentäthet,
minskad smärta och ömhet och snabbare återhämtning.


Hemligheten är mängden muskelsammandragningar.


Reflexartade muskelsammandragningar uppstår vid varje
vibration, 25 till 50 gånger i sekunden.
Sammandragningarna sker dessutom i flera riktningar
eftersom maskinen rör sig i tre plan, på precis samma
sätt som människokroppen.
Resultatet blir en enorm förbättring av kroppsstyrkan.
Power Plate träning är en fantastik träningsmetod för vem som helst.
Men vi rekommenderar den extra varmt för de människor som har problem
med traditionella träningsmetoder och som snabbt vill komma i form.
Kanske för att på sikt kunna återvända till vanlig träning?


( bild & fakta har jag lånat HÄR )



Tror att jag kommer ha en härlig träningsvärk imorrn ♥  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0