so typical me

Lite nattsudd här som vanligt!

Har kikat igenom de senaste Johan Falk filmerna,
måste erkänna att jag egentligen inte är nåt större fan av
svenska filmer så jag hade ganska låga förväntningar
på den här filmserien.
Men måste säga att jag blev glatt överraskad faktiskt,
men nu är jag så j*kla bitter på att jag redan sett dom
och inte har nå kul kvar att kika på :s
Så typiskt mig, jag fastnar för någe, som tex serier,
och kan helt enkelt inte vänta och ta det lugnt,
liksom kika på en/ett i taget nån gång då och då,
utan måste se alla avsnitt på en gång.
Började kika på True Blood tex, ja men klart som fasen att
jag fastna, kunde inte slita mig, kollade på säsong 1 OCH TVÅ
på en gång, betade av avsnitt efter avsnitt till de sista,
och nu bara för det så måste jag vänta över ett helt år på
säsong 3 :s  *morr*


Fan ska jag nu kolla på då? Har fortfarande över 60 filmer
på datorn som jag skulle kunna kolla igenom, men vafaaaasen,
inte lika kul med massa gammla, dammiga filmer.

Aja vet iallafall 2 nya bioaktuella movies jag måste se,
även om det är "bara för att"  :)


Men nu ska jag ta och knoppa om jag nu ska hinna med
min "to do list" imorrn  :)
Eller ja, jag ska iallafall slänga mig i sängen :P


Natti natti


Kommentarer
Postat av: Teres

haha det där med ture blood känner jag igen :D Gjorde precis samma sak.. sitter oxå och deppar över att inte säsong 3 finns ute grrrrrr... vill se vad dom händer nuuuu.. hoppas allt är bra med dig gumman .. puss

2009-11-06 @ 10:38:05
URL: http://teresk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0