speedy gonzales

jisses vad tiden springer iväg!

Fick för mig att jag skulle klicka hem lite nya böcker
och gick in på Adlibris och snoka runt efter nå spännande.

Och ja ööh, det var ju inte så svårt att hitta, har suttit
i en hel timme och bara försökt välja ut några av alla jag ville ha :)
Hela 7 böcker blev det iaf, så nu kommer jag få mycket nytt
och mala igenom, helt perfa!  :)  speciellt sega dagar på arbeitet.
Dom hade 3 för 99 på pocket så det nappa jag ju bland annat på 
såklart när jag såg att det fanns flera där som jag velat läsa hur
länge som helst, bara inte gjort det än, eftersom jag inte haft dom.
Vill ju egentligen ha böcker i inbunden form, men om dom
böcker jag nu beställt är så bra som jag tror/hoppas/har hört
så kan man ju försöka kränga pocketarna på nån stackars jäkel
och köpa dom på nytt i inbunden senare, haha :D
Så om några dagar lär det plinga i mobben och jag kommer
springa iväg och hämta ett paket från okq8  :)

Vilka böcker jag klickat hem kanske jag visar senare :P


Nu ska jag borsta av gaddarna och krypa i säng,
börjar 7 imorrnbitti, så det är lika bra.


Gonatt all you krockofants!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0