trött i mössan

Gokvällen!

Uppblåst som en ballong är känslan.
Har avnjutit en lite "lyxigare" middag ikväll,
potatisgratäng och fläskfilé :)
Känns ju lite halvlyx såhär en måndagskväll,
men var så himlans sugen och hade ju en filé i
frysen så why not :)


Var iväg och träna på vibben efter jobbet,
och det var riktigt jäkla nice även idag.
Kan inte sluta bli fascinerad över hur det
där "lilla" kan kännas så mycket :)
Helt otroligt, jobbigt, men fantastiskt skönt!

Nu är jag faktiskt riktigt trött så jag ska ta vara på det
och gå och lägga mig tidigt, rättare sagt nu hade jag tänkt.
Jobbar ju samma pass imorrn :s
Så det är upp i ottan som gäller, uscha!


Gonatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0