va f*n är det frågan om??!!

Va i hela h*lvete!!!!
%#¤%#!  :mad:


Sitter och kikar på datorn, sneglar på msn
och får se att en av dom inloggade har en länk
i sitt meddelandefält, eller vad man ska kalla det.
Nyfikenheten drabbar mig och jag klickar på
länken, kommer in på en sida och får se det här:




Vad är det för jävla mening med en sån här grej??
tycker det är helt fruktansvärt, och sjukt, SJUKT!!!!!!!

Att man ska tävla mot andra om vem som MÖRDAR FLEST!!
Blir så jävla upprörd så jag vet inte vad jag ska ta vägen.

Och vad står det längst ner,  ViasatOnDemand!!
Va fan tjänar dom på att starta en sån här sjuk grej?
Det hade förvisso inte varit mindre okej om nån annan
startat detta, men ett stort företag, trodde att det var 
nån sinnesrubbad "privat"person som bara startat
det som en idiotiskt tävling.
Har lust att skriva ett sjumila långt mail och låta dom
få veta vad åtminstånde JAG tycker om detta.
Kan ju hända att det inte är dom som skapat sidan,
MEN att dom låter sig förknippas med den är illa nog.

Folk kanske kan tycka att jag gör en höna av en fjäder,
men jag tycker iallafall inte att det är en speciellt
kul eller normal sak, att göra en tävling av att mörda folk,
även om mördandet i det här fallet "bara" består av att
få personer att klicka på sin länk!

Det värsta med det här egentligen, och är väl största
anledningen till att jag blir så upprörd, är att personen
som hade länken på msn var ett barn!!
Och jag skulle tippa på att de till största delen är just
barn som nappar på det här, och sorgligt nog ser det som
en "kul grej"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0