wonderful!

Är hemma på en liten rast nu, skithungrig då jag
tjabbla bort lunchen och käka ett äpple och en mandarin
istället för mat :S  dumt, men håller på å kirra lite föda nu
istället, annars hade jag svultit ihjäl innan jag kommit hem ikväll.



Det blev iallafall som jag trodde i lördags.........
supertrevligt vill säga :)
Trevliga människor och glada miner rätt igenom.
Och resorben funka prima, inge bakis alls igår,
förutom tröttheten då, men den kan man ju inte
direkt bota med nå, annat än att ta det lugnt :)


Nej men riktigt nice hade jag iallafall, så kul och
träffa lite nytt trevligt folk :)
Älska hemma fester!


Nu ska jag slänga i mig lite mat innan det är dags för
att kila tillbaka till arbetet.

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0