ibland går det bara för fort....

den här veckan har svischat förbi lika snabbt som typ lönen
försvinner när man sätter sig ner och betalar alla trevliga räkningar.
Den har gått alldeles åt fanders för fort helt enkelt.

Familjen har varit här sen i måndags, vilket har varit lika trevligt
som alltid men, imorrn åker dom hem igen :(
Blir liksom lite mammig när dom väl är här eller jag är därnere.
Skulle gärna vilja ha dom lite närmare, utan att behöva flytta
tillbaka ner igen, för jag trivs ändå ganska så bra här.
Fan att det inte finns kompromisser att lösa allt med.

Men men så är det just nu, men behöver inte alltid gilla läget,
man kan bara acceptera det.


Ikväll, dvs just nu, blir det lugna gatan, ska sätta mig
ner och spelnörda lite, dricka lite läskeblask och slappna av.
Imorrn däremot ser jag fram emot lite trevligheter :P
Var på smockfulla systemet idag och bunkra upp lite,
blev en riktigt härlig "gott&blandat" påse med massa
olika smarriga ölsorter, mumsfillibabba!

Och jag har även bukrat upp med lite resorb, och annat bakisförebyggande,
nu jävlar ska jag trotsa bakfyllan, no more mister bad hangover!!!

Tror det kommer blir en kul lördagkväll iaf, känner på mig att
mycket skratt kan komma att stå på menyn :)

Nej nu ska jag spelnörda upp dom sista timmarna av 
den här fredagskvällen, ska upp i tid imorrn dessutom 
och säga hej då till my family :(



tjing tjong långkalsing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0