ünderbart!!

Yeeeeeey, behöver jag säga att jag är fett nöjd
över att jag är ledig till nästan måndag? :P
Underbart är bara förnamnet!

Anledningen till det är för att jag faktiskt tagit ledigt
de två enda dagarna jag skulle ha jobbat i veckan,
eftersom mami med bihang (papi, sisters & cats)
kommer upp imorgon, eller ja idag då måndag om
jag ska vara löjligt noga nu när jag sneglade på klockan :)
Vill ju kunna spendera så mycket tid som möjligt med
familjen när dom är här så därför bestämde jag mig
för att ta 1½ dagars semester :)
Så det så bli så jäkla nice, har ju haft det rätt soft
hela den här månaden egentligen, för omväxlings skull.


Satt och kika runt lite i bloggrymden och trilla in på den
nya photoshopbloggen, riktigt duktiga tjejer,
men  F*N vad det börja klia i fingrarna på en gång :)
Tänkte nästan sätta mig ner och pillra lite en stund,
men kom på att det kanske är en ganska dum idé just NU,
eftersom klockan redan är ganska mycket, och jag VET
att om jag bara ens öppnar cs så kommer klockan bli
tidig morgon innan jag kommer i säng :P
Och jag skulle verkligen behöva kliva upp i tid imorrn så jag
hinner städa och springa till tvättstugan och affären och allt
annat som måste göras i panik bara för att jag inte orkade
lyfta på den feta röven (och magen dårå)  :P  igår (lördag) 
när jag var ledig och hade all tid i världen.

Nää jag ska nog chilla lite, glo på dumburken en liten stund och
sen bege mig mot sängen, försöka vara lite smart och inte
vara vaken halva natten, komma upp i tid och spara
på stressandet imorgon :)

Låter bra iallafall  :D


natti natti gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att få träffa familjen, har dom hälsat på dig här uppe många ggr? :)



Hur länge stannar dom? :)

2009-10-26 @ 10:24:20
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja spegeln passar inte mig, att behöva spackla på sig två lager smink och snygga sig innan men går till gymmet funkar inte för mig.

Nautilus är endast maskiner och det är inte heller så kul då jag gillar fria vikter.

Höga är inte så mycket till gubbgym, det är nästan endast yngre som tränar där uppe förutom på morgonen då det är dom 5 vanliga äldre som tränar. Men sen beror det ju på när man vill träna.



Det är ju skönt att träna huvudsaken är ju att man mår bra och var man sen passar in är ju en annan fråga. :)



Ja jag har hört att dom powerplates är riktigt bra. Man ska tydlgien känna sig rätt avslappnad efteråt.



Hoppas att ni får en härlig vecka! :)

2009-10-26 @ 11:03:06
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0