dee eee freeeescht

nöjd efter mitt städande här hemma sitter jag nu och
njuter av doften av alla rengöringsmedel som fortfarande
ligger kvar i luften.
Det finns ju inge bättre än å känna att det luktar rent och
fräscht efter man har slitit med damsugare, mopp och diverse,
eller känslan av nya rena sängkläder när man går och lägger
sig när man som jag nu är, trött i både kropp å knopp.


Btw, lösenskyddade bloggen ett tag för jag tänkte fixa lite med
den, men har inte orkat med det än, så jag släpper på
skyddet ett tag till :P
Men nästa gång lösen åker på så vet ni att det bara är tillfälligt :)


Jobbar min skitvecka den här veckan, dvs, alla dagar utom
torsdag och fredag, men men, ska hinna med lite grejs ändå :P
Bland annat ska jag ta mig i kragen och fixa en grej som jag
tänkt och sagt länge länge att jag ska göra, men inte fått
tummer ur äset riktigt, men NU SKA det kirras.

Vad det är??  haha,  tell you later :P  annars blir det jobbigt
om nu det visar sig att tummen helt vuxit sig fast :D

Nu är det dags för en välbehövlig dusch, ska nog lägga en
"faceworm" på samma gång, så jäkla sköönt :P


Hööööööööööörs

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack det är bara bra. Hur är det själv?

2009-10-18 @ 14:04:49
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0