shit happens..........

.......over and over again!!

Klagande har ju blitt lite av en följetång här nu.
Men nu är jag så j*vla less så nu blir det klag och gnäll IGEN!!


Jobbet känns totalt fucked up igen, bilen har tusen fel, DYRA fel
och allt känns allmänt j*vla piss!


Av alla saker på bilen som kan gå sönder så måste katalysatorfan
gå sönder.........å jag vet inte mycket om sånt skit vad den gör osv,
eller jo kanske, men EN j*vla sak vet ja, å de att den är dyr!!

Tror iof. att jag hittat ett billigare alternativ än bilverkstans grejjer,
kanske inte är lika bra, men det skiter jag fullkomligt i.
Sen har jag massa annat som jag måste fixa också på den också
innan besiktningen, å jag känner att jag orkar bara inte.
Faan ska all skit aldrig ta slut.

FÅR MAN VARA GLAD NÅN JÄVLA GÅNG ELLER???????????????????????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0