det går bra nu...

det går bra, det blir bra, det ÄR bra!!

Är det såhär det känns att må bra?
Hade jag helt glömt bort den känslan eller vad?
Det måste väl vara jävligt illa isåfall.

Har många bra känslor nu måste jag säga,
tänk va mycket ett arbetsplatsbyte kan göra :)


Anyway........kom hem imorse efter att ha jobbat ett dygnspass,
där det såklart ingick skottnig!! Förbannade skottning!!!
Fan ska det alltid snöa just när jag jobbar för?!?!

..........Var ner till birsta igår med jobbet, och då var
det främst ikea som skulle besökas.
Tänkte för mig själv, ska jag kunna gå igenom denna
affär utan att öppna min egen plånbok? NEJ såklart inte!! :D
Det blev två nya lampor, en billig-att-ha-så-länge-lampa
och en som jag kikat på väldigt länge på men bara inte
tagit mig för att köpa.
När jag kom hem imorse fick jag för mig att sätta upp dessa
på en gång, och vad händer.........fixar med kontakten och sätter
upp lampan i v-rummet, rättar till den lilla "koppen" eller vad man
ska kalla det, som sitter för själva kontakten i taket när man
satt dit sladden (jag och förklaringar, hmm) och tänder lampan.
Funkar!! Kanoners, nu skulle jag bara stoppa in den överflödiga
biten sladd in i "koppen" också, och då blixtrar å smäller det till
och lampan slocknar?!?! what tha fuck??
Jahaja, plockar ner lampan igen och provar sätta tillbaka den
gamla då jag trodde att den nya gick sönder helt, men den
funkar inte heller? Gick hela uttaget i taket åt fanders tro?
Jävla skit!! Testade iallafall den nya lampan i ett annat uttag
å den funkar fortfarande så då måste det ju vara det uttaget i
taket som det blitt nå vajsing med, eller?!
Aja det blir till å prata med vaktmästarn nån dag, eller ringa en
elektriker å få det kollat, för jag vågar då fan inte röra den där
skiten igen :s


...........Ställde upp och skjutsade ner en vän/kollega och
hennes karl till flyget tidigare ikväll, insåg då att det verkligen
var dags att försöka bända upp huven på bilen nån dag å fylla
på spolarvätska, var ungefär som om en blind människa skulle
ut å köra, med lite hjälp av en seende kartis bredvid sig :)
För hade juh turen ändå att ha en bil framför mig hela vägen
hem så jag åtminstonde hade lite ledlyse å följa :P


....Har även varit iväg och beställt en grej idag :)
Vill haa nuuuuu!! :) Kommer bli så nice, skönt å goodiegoodie ;)
Nån som vågar sig på en gissning :P



Nä nu står här tillräckligt med uttröttlig, överflödig info
så jag ska dra mig mot sängen istället då det är det
natti natti för min del, jobb igen imöra!

Morsningkorsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0