Fett lack!!

Nu har den här kylan förstört två saker för mig som
jag sett riktigt fram emot!!
Så nu är jag less som faaaan på skiten!!
Skulle ju iväg på en grej nu ikväll, men fick ett sms tidigare
idag att det skulle bli inställt på grund av....ja kylan såklart!!
Förbannat också!! Nu är det bara till å vänta tills nästa måndag!


Förövrigt så har jag inte gjort ett dyft idag, bara suttit hemma
å surat och det tänker jag fortsätta med!

Håller på och fixa lite gött kvällskäk nu, my favourite, porterstek!!  :)
Kanske humöret stiger lite grann iallafall.

Imorrn är det jobbtajm igen, efter att ha varit ledig i 5 dagar,
såå najs!!
Skönt å ha det inlagt på schemat, så man vet att man alltid har
de här 5 dagarna och planera in lite saker på :)

Nää nu ska jag kolla in kossan i grytan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0