recovery started...

Jäklarns vad trevligt det blev igår!!!

Startade med liten förferre hos E innan vi begav
oss ner på Gennys för att stadga lite med en god bit mat.
Mätta och belåtna och med påbörjad fylla, begav sig sen
vårat sällskap tillbaka hem till E och festandet forsatte.
Efter en hel del öl, cider, vin och allt vad folk drack så
var det sedan då dags att traska ner tillbaka till krogen.
Vissa var lite för fulla, andra kanske lite för nyktra och vi
andra mådde prima av att vara någonstans däremellan :)

Hade helt enkelt en jävligt trevlig kväll rent ut sagt,
skulle dock ha kunna skippat den pinsamma störtdykningen
ner i golvet och sluppit ha uppsvällda blåslagna knän idag :(
Hur fan kan man ha nivåskillnader på ett golv sådär på krogen,
bland massa fulla as som inte riktigt har koll på vart dom
sätter ner fötterna? :) Och precis vid baren dessutom!

Aja, jag är jävligt nöjd över att jag mår som jag mår idag
iallafall, för jag hade förväntat mig att må mycket mycket
sämre, speciellt när jag tänker på hur mycket man sög i sig :)



Nu måste det fixas lite bakiskrubb här innan jag svälter ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0