seg söndag @ wöörk!

tänk att dagen kan gå så sakta, bara för att man jobbar!?!
Nåja, har en bra vecka att se fram emot iallafall.
Nästa helg blir partaj i högklass, fira in att det trillar
in slantar på kontot genom att bränna lite slantar :)


Nu sitter jag på jobbet och mest bara väntar på att
OS ska börja så man åminstonde har det att fördriva
de sista timmarna av kvällen med innan man får sova.
Jobbar bara en dag till veckan och det är onsdag, härligt värre!!
Å på torsdag är det LÖN som sagt, då ska det shoppas
både det ena å det andra inför helgen.
Måste ju fixa både drickbart och en "finurlig" outfit ;)

Annars då?
Livet leker, jag mår bättre än bäst numera!!
Ett bra jobb och underbara människor runt omkring mig!!
Tycker det är så kul att bekantskapskretsen börjar
utvidgas mer och mer sakta men säkert :)

Enda som skulle kunna göra mig ännu gladare
är om snöandet kunde tagga ner liiite lite.
Så....nu har jag klagat på någonting, då är allt i sin ordning igen,
hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0