totalt speechless!!

ligger i sängen på jobbet och ska till och sussa
men tankarna far runt, då jag hela tiden överanalyserar
vissa människor, deras beteenden och totala idioti!

Kan inte ens förstå hur jag kan tillåta mig själv att ha
personer med sådant lynne i min närhet?!?!
Även om dessa kanske inte gjort något stort mot mig
personligen, så vet man juh aldrig då dom är,
till synes väldigt oberäkneliga, falska och ibland fan
psykiskt ur balans, det har jag ju till och med fått erfara själv :s
Jag blir fan rädd när jag får höra hur vissa är funtade!

Nä det är nog dags att på riktigt börja se över
bekantskapskretsen lite bättre, tänka mer på
vad man säger och till vem.

Är ganska nöjd att jag ändå lyckats styra mig ur det umgänget
på ett hyfsat smidigt sätt.
Tur att man liksom hann inse att det inte stod riktigt rätt till.



Har även massa andra tankar som gnager som inte har något
som helst med ovanstående saker att göra, även om det också
har lite att göra med hur fort saker å ting kan gå snett.
Tänker på en av mina bästa vänner, å hennes familj.....
önskar verkligen att allt kommer bli bra.
Dom tankarna är svåra att släppa, blir så ledsen, förbannad!
Vill kunna göra någonting, vill kunna hjälpa, men vet inte
vad, hur eller på vilket sätt :(




Så full av tankar, men ändå så tom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0