extraknäck!

yeah, var vaken på tok för länge igår, varpå jag vakna
av att telefon ringde "imorse" (kl 13)
hahaha fattar inte varför jag alltid ljuger när någon ringer
och frågar om jag ligger och sover eller om vad jag gör :D
Vill liksom inte erkänna att jag fortfarande ligger i sängen
vid den tiden :p
Sa att jag höll på att stöka lite hemma, vilket jag iallafall skulle
säga var lite av en halvsanning åtminstonde, för det var det
jag hade tänkt göra när jag väl vaknade :D
Anyway, så var det the big boss som ringde för att fråga om jag
hade lust att jobba lite, dock inte på ordinare arbetsplatsen,
så jag sa visst, och fick därmed försöka vakna till liv så snabbt
det gick och packa ner lite i en väska och gasa iväg med bilen.
Går av passet imorrnbitti kl 7, så jag kommer alltså att sova kvar,
drygt som fäään, och jag tänker på mina pälsklingar där hemma.
Visst dom klarar sig, men ändå, brukar ju alltid försöka att ta mig
hem efter diverse tillställningar och dyl. just för deras skull.
Får fjäska imorrn när jag kommer hem, för känner jag mig
själv rätt så kommer jag nog krypa ner i min egen säng en
stund då, så vi kan i ha en gosestund då istället för den obligatoriska
som brukar vara i vanliga fall när jag går och lägger mig hemma.

Jag är blödig! Jag vet!!
Men har man tagit sig an att ha djur så ska man fan ta hand
om dom ordentligt också! That's my honest opinion!!

Nää nu ska jag glo lite på tv, eller nå, surfa runt lite kanske,
för såklart drog jag, kanske märkbart, med mig datorn.



hEjhOpP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0