favvopaj med modifikation...

ska ta mig en promenad till affärn tänkte jag.
Köpa nån liten ingrediens som fattas till min
absoluta favoritpaj som är suuuuupergod.
JAG säger det ALLA säger det, åtminstonde har aldrig
någon vågat säga nå annat, hehe, men tror faktiskt att
den blivit en favorit hos många som blivit bjussade
på den, då ALLA frågat om receptet ;p

Talar då om den smarriga lövbiffpajen!!
Alltid god, alltid uppskattad :)

MEN....idag tänkte jag byta ut den viktigaste
huvudingrediensen, till kyckling istället.
Vad tänks om det? Får la se, men själv tror
jag att det kan bli en nygammal hit :P

Kanske förtäljer resultatet senare :)


over and out for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0