frosty....

har haft en kanonhelg måste jag säga!
Fredagen spenderades juh i väldigt trevligt sällskap
goood mat och smarriga berusande drycker.
Fick till och med vissa av grabbsen med mig på lite tequila ;)
Haha askul, speciellt då jag mådde superbra dagen
efter men vissa andra inte, mohahaha!

Fick mig en liten skotertur igår också  :)
My first!!  hihi var ju skitkul trots att det var lite svalt ute,
men nu fick man ju direkt mersmak :)
Man kanske skulle försöka hitta och köpa sig en egen :P


Tänkte jag skulle ta tag å röja upp här hemma lite snabbt,
sen måste jag ut till svedje en sväng,
hämta lite grejjer tills imorrn ;)
Börjar bli lite nervös, men det ska nog gå bra.


tjenamors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0