hell yeah!!

snökaos, eller bara allmänt kaos skulle jag vilja
beskriva denna dag som.
Tycker alla årstider har sina charm, och jag gillar
snö, men effekterna av vad jag skulle tippa på
kan vara 1 meter nysnö inom ett dygn, dom är då FAN inte roliga!!
Tycker nästan det borde vara lag på att äga en snöslunga om
man har en stor gårdsplan som ska skottas!!
Det är ju för f*n ett jävla straff att handskotta när det är såhär.
Har ont lite överallt idag efter gårdagens och dagen skottande på jobbet.
Troligtvis bara lite träningsvärk, men vafan värk som värk.
Ont gör det!!
Tycker det är lite lustigt ändå att alla klagar så jäkla mycket,
vill ha vår nu etc etc. Vafan tro folk liksom? Det är JANUARI fortfarande!!
Det kommer vara vinter åtminstånde 1½ månad till, så kommer nog
bli mer less på allas klagande än snön tror jag.
Visst jag klagar kanske över att jag får skotta, dålig framkomlighet
osv. men det jag egentligen tycker suger är ju att dom är så
dålig med snöröjningen!
Men tycker samtidigt synd om alla skottgubbar (å kanske gummor)
där ute, jag skulle ju inte direkt vilja byta med dom.
Kanske låter som en släng av dubbelmoral, men vafan.


Iallafall, gick av mitt dygnspass imorse och är nu ledig till på tisdag,
häääärligt som fan!
Och har desstutom massor av kul att se fram emot, hihi ;)
Imorrn bär det av med grabbsen på en skotertur, kul kul!!
Kan juh inte ens kalla mig för rookie, eftersom jag aldrig ens
suttit på en skoter än :)
Nästan skamligt för att ha varit norrlänning i 3 år, hahaha.
Men snart så, wiii!!
Morgondagen kommer bli askalas, med trevligt sällskap, god
dryck under dagen, mer god dryck på kvällen och till det god mat,
och sist men inte minst att få åka skoter  :)


Sen har jag lite annat kul på g också, hehehöhö :)

Men nu ska jag slänga min slitna kropp i sängen och stänga
igen mina svindande, trötta ögon så man är pigg å fräsch imorrn :)



goodnight fuckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0