j*vla kyla!! #!¤¨!!

Tack, TACK SÅ J*VLA MYCKET!!!
Pisskylan är den som får äran för min
bitterhet, då den gjort att det inte
blir nå skoteråka idag :(
Jag som hade sett fram emot det så mycket *suck*

Men men, det blir god mat & dryck i trevlisch sällskap iallafall.
Och det kommer ju fler dagar som är bättre för åkandet.

Har fixat och donat lite hemma idag, och ska väl fortsätta med lite mer,
innan bergakungen kommer och plockar upp mig då vi ska fara
in till staden och inhandla lite dryck och diverse till kvällen.


Hoppas ni alla får en trevlig fredag!!
Det SKA jag ha iallafall!!
Det blir vad man gör det till brukar man väl säga :)


tjing tjong!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0