no more bitterness....

HA!!
Jag fixa't!!  yes yes yes!!
Fy faaan va underbart, känner mig redan mycket gladare :)
Det känns som om livet fick en rejäl vändpunkt
i och med detta, men det är klart, nu kanske man kan
sluta vara så jävla bitter hela tiden ;)
Kommer få mycket förbättringar i mitt liv nu kan jag ju säga.
AND I LOVE IT!  :D
Nu är det säkert fler som blir nyfikna här :)
det är fan så jag själv blir nyfiken fast jag redan vet vad
det handlar om :P
Meeen jag ska nog hålla på min lilla lyckoframkallande hemlis ett
tag till tror jag, iallafall här :P


Nu ska jag göra mig iordning och fara in till stan
och träffa snyggEmma och ta en fika/lunch.

tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0