long time no seen...

lite glest med inlägg här nu på senaste.

så jag kör väl en kort update....

jag har jobbat.....och jobbat.....och öhm...jobbat.

Känns inte som om jag har gjort så mycket annat
faktiskt, de dagar jag varit ledig har jag tillbringat
mycket ute i stallet.


Imorrn är det då jobb igen, går av kl 7 på torsdag morgon
och då ska jag hem å tvätta och städa som en galenpanna.
då jag nämligen får celebert besök  :)
En av mina älsta, bästaste, älskade vänner kommer
nämligen upp och hälsar på mig och ska kolla in
"byhålan jag flyttat till" :)
Ska bli så otroligt kul, längtar verkligen.



En sista sak innan jag släcker ner båda
dator och ögonlocken....

.......anledningen till att jag nästan bott ute i
stallet på senaste är denna fina underbara sak....





Goodnight sleep tight!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0