meeeeeeeen wtf!!

kan det sluta kräksnöa nån jäkla gång!!!


Har inte gjort ett endaste vettigt dyft idag,
fastän jag egentligen har massor "behöva göra"
Men hur kul är det då när man kollar ut å ser
att det bara vräker ner snö? Man vill ju fan inte gå ut!!

Om ett tag är jag så illa tvungen dock,
då jag ska bege mig mot stallet.
Det är väl det enda roliga idag.
Efter det är det bara hem, dusch, kirra lite
matlådor till jobbdagen imorrn och sen hoppa
i säng och stänga igen ögonen.

Hahahaha, på tal om stänga igen ögonen, just nu i
skrivande stund så har jag en snarkande katt brevid mig.
Hon sover så djupt snuttan, att hon inte märker
mitt töntiga småfnissande för mig själv över hennes
högljudda snarkande :)
Dagens onödiga vetande, men jag tyckte det var kul :)


Aja dags och göra sig iordning kanske.

hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0